vineri, 28 octombrie 2011

Mai virtual de atat (2005)

aseaza-te la calculator
(am auzit ca masina de scris e uzata moral)
scrie ce vrei, (nu-)mi pasa
dar nu uita
constitutia nu garanteaza inca
dreptul la back-space
daca vrei un amic
care sa nu-ti faca reprosuri
nu implementa soft-ului tau
memoria involuntara;
da un random
in fisierele tale favorite
lasa-le in play-list
stii bine ca boxele
exista pentru tine
din cand in cand
ai putea sa le stergi de praf
reteaua
mi-aduce aminte de societate
e cea mai benefica inventie
pentru un timid
de la bomba atomica
degetele noastre
se ating prin butoane
daca nu sunt on-line
poti sa ma mangai 
dar pentru mai tarziu
promit sa nu-mi uit parola
fara ea nu as avea o viata
as avea mai multe
noroc ca limbajul
inca se mai acorda cu imaginatia
un sfat: daca vrei calitate
acorda-ti licenta
sau fiscul iti acorda o suspendare
a aerului, a energiei
a bunurilor libere si economice
pe care le gustam mai cu pofta
cand le stim valoarea
poate ai vrea sa stii
ca vaca plange
cand da al doilea litru de lapte
sau ca blana a fost inventata
dintr-o eroare optica.
de data asta, daca m-ai visat vag,
(dafinul de sub perna electrica)
poti sa ma gasesti in trei pagini de variante
poate am sa le studiez si eu
daca as vrea sa ma cunosc mai bine
dragul meu
asa incep toate scrisorile frumoase
si toate gandurile
in care te dispretuiesc

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu