duminică, 10 iunie 2012

doi saci Yolk


am lăsat în urmă o jumătate de secol din două bucăți de sfert
 mergând de mână uneori sfertul tău pare să prindă viteză
 apoi obosit îmi așteaptă pasul mărunt și loial 
 voi protesta, mamă, că nu mi-ai dat șansa 
 de a aprecia singurătatea sau lipsa ei 
   
sunt cea fără sfânt dăruind din numele meu 
poate oana trebuia să fie al tău eu să pictez tu să scrii poezie 
tata să meargă cu mine la ASE
mama cu tine la drept

tu o vulpe apoi un cal de mare eu o zebră
apoi tot o zebră la înmormântări chipul tău
mă face întotdeauna să râd

acum  văd că lucrurile nu au tăcut niciodată 
 în timp ce împărțeam un pântece și doi saci Yolk
 mă întrebam care suc amniotic este mai hrănitor
 apoi ne înghionteam cu rândul să aflăm care dintre noi
 va scuipa cea dintâi sângele nobil

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu