vineri, 31 ianuarie 2014

happy hours

șase și zece alarma la mine snooze șase treizeci alarma în camera fratelui mare snooze
șapte treizeci deschid un ochi doar când e aprinsă lumina la baie îi dau sms hai ieși odată
opt și cinci în bucătărie e arșiță mi-a lăsat cafeaua caldă și două trei ochiuri aprinse la aragaz 
 
opt treizeci mă dau cu parfum te pup și plec jos mă așteaptă același taximetrist 
opt patruzeci și cinci întreb ursule dormi și-mi zici mai lasă-mă puțin te rog 
la nouă sun din nou tu îmi promiți că te-ai ridicat din pat și aproape te-aș crede
femeia de serviciu șterge praful zâmbește cu drag apoi înjură zebrele pe rând
verific la nouă și un sfert te bucuri de grijă și-mi spui somnoros că mă iubești
 
la zece în prima zi aveam un post-it cu mărul e spălat, biscuiți și banane
spre prânz cafea subway pe care scrie love you sis și două trei inimioare acolo
îi răspund în codul morse bătând în peretele din spate ea bate înapoi și vine la mine
la unu în față la B sunt fetele de la contracte râdem apoi le mănânc din farfurii    
 
indiferent de oră tatiana întreabă care ești tu mă atunci mă înveselesc instant
și ea mă recunoaște 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu